Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-2013, 11:03 AM #43
aquadgio1
Im your huckleberry
 
aquadgio1's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: National City, CA
aquadgio1 is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
aquadgio1 owns a Planet Eclipse Ego
aquadgio1 has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
I like when first timers with rental gear (Tippman 98's), think their markers are in full auto....but they dont realize that they just ran out of co2.
__________________
Feeback 32 pos/zero neg
My Nexus DC2
NEXUS SIGNATURE YAK'D
NEXUS SHOOTING VID
Black Widow Paintball
Krush's Paint & Air
Stick-Em Paintball
Velocity Paintball
aquadgio1 is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 01-09-2013, 04:21 PM #44
dps093
I like Flexes
 
dps093's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bear, Delaware
Annual Supporting Member
dps093 is BST Legit
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 plays in the APPA D4 division
dps093 is Legendary
dps093 is Boss
dps093 supports DLX Technology
Quote:
Originally Posted by aquadgio1 View Post
I like when first timers with rental gear (Tippman 98's), think their markers are in full auto....but they dont realize that they just ran out of co2.
I know, especially when they throw their marker on the ground or whatever, and think it's going to blow up haha.
dps093 is online now   Reply With Quote
Old 01-10-2013, 01:49 AM #45
rexisme
 
 
Join Date: Jun 2007
Location: NWI *219*
Annual Supporting Member
rexisme supports DLX Technology
Quote:
Originally Posted by dps093 View Post
I know, especially when they throw their marker on the ground or whatever, and think it's going to blow up haha.
^this

I love that.... see it at least ONCE every time.
__________________
NOBAMA

1/1 Factory Acid wash green splashed luxe... Cheap.
http://www.pbnation.com/showthread.php?t=4281337
rexisme is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2013, 11:31 AM #46
dps093
I like Flexes
 
dps093's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bear, Delaware
Annual Supporting Member
dps093 is BST Legit
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 plays in the APPA D4 division
dps093 is Legendary
dps093 is Boss
dps093 supports DLX Technology
Quote:
Originally Posted by rexisme View Post
^this

I love that.... see it at least ONCE every time.
Yea it's definitely one of the common occurrences at my field lol
dps093 is online now   Reply With Quote
Old 01-11-2013, 10:43 PM #47
Lamron
Metrowest Bulldogs #5
 
Lamron's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Massachusetts
Lamron has achieved Level 2 in PbNation Pursuit
Lamron is attending Decay of Nations VI
Saw a group of people go out into a woodsball field with their paint, in the bags, tied to the belt loops of their pants.
__________________
Even a bad day paintballing is better than a good day at work.
Lamron is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2013, 11:20 PM #48
PistolPaul2
Be Nice, Have fun
 
PistolPaul2's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Coal City, Illinois
PistolPaul2 is playing at Living Legends VI
I'm just going to start this off by saying I have a snapping problem as in I really like to snap. So when I ref kids birthday parties and it gets real quiet like they are trying to go "stealth" or "ambush". And I'll be standing behind one and snap. Those kids turn around so fast and you can just see the relief on their face that it's only a ref.
PistolPaul2 is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 01:08 AM #49
Joza77
Eh?
 
Joza77's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Canada
Joza77 supports Team VICIOUS
Joza77 supports Team VICIOUS
Joza77 has achieved Level 1 in PbNation Pursuit
Joza77 has achieved Level 2 in PbNation Pursuit
Quote:
Originally Posted by PistolPaul2 View Post
I'm just going to start this off by saying I have a snapping problem as in I really like to snap. So when I ref kids birthday parties and it gets real quiet like they are trying to go "stealth" or "ambush". And I'll be standing behind one and snap. Those kids turn around so fast and you can just see the relief on their face that it's only a ref.
lol
__________________
WTB
CCM T2
CCM S6.5
Joza77 is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 07:14 PM #50
Subterfuge
Arctic Wolf
 
Join Date: Nov 2003
Location: Alaska
 has been a member for 10 years
There were these two renters in the center back bunker of this sup airball field. I was going to put one shot into the center of both of their body armor when the ref stopped me. The renters saw the ref, but they thought he was telling them to stop shooting. I was behind them, so instead of surrendering them I started backing up to the right tapeline. As I was doing this they didn't even bother to check their left side. Both of them were so intent on shooting right handed, they didn't bother to look at me. But when the ref saw me do this he called the game. The renters I surrendered/bunkered/checkmated wondering why the ref called the game, said they won because I was too close to them. I had 5-7 guys left on my team. The new guys on my team didn't know why the game was called. They thought everyone ran out of paint or something. They didn't even know where I was. They said they thought I disappeared or didn't play at all........this was a sup airball field. I was fine with them not knowing what I did. I took out 80% of the other team. There were 7 players that I remember I shot out that game.

I wanted to go up against experienced players, I tried to insert myself on the stacked against team, but everytime the renters said they had enough people for the tourney geared players they were up against. One game a group of rentals said, "Please be on our team, we haven't won a single game, and we can't shoot for ****." I joined their team, then took out the entire other team myself. They celebrated their win saying, "Yay, we finally won a game!" I felt really bad, because I hogged all the eliminations. I taught them how to snapshoot before the game, but I didn't let them use their new found skill at all. Next time I am stuck playing all renters I am going to hang back and try to get them to do things on their own. They only have one shot at paintball. It would be best if they learned as much as possible in that first and probably only day.

Last edited by Subterfuge : 01-13-2013 at 07:34 PM.
Subterfuge is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 07:42 PM #51
aquadgio1
Im your huckleberry
 
aquadgio1's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: National City, CA
aquadgio1 is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
aquadgio1 owns a Planet Eclipse Ego
aquadgio1 has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
Back in 04 i invited a some co-workers to play for the first time at Jungle Island in Corona, Ca and my buddy made a cut out chest protector out of cardboard and duck tape.....i questioned it when his upper body looked too square!
__________________
Feeback 32 pos/zero neg
My Nexus DC2
NEXUS SIGNATURE YAK'D
NEXUS SHOOTING VID
Black Widow Paintball
Krush's Paint & Air
Stick-Em Paintball
Velocity Paintball
aquadgio1 is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 08:36 PM #52
die.another.day
 
 
die.another.day's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Quote:
Originally Posted by rexisme View Post

^this

I love that.... see it at least ONCE every time.
Haha and tippys wont break... EVER you can drop those things off building and run em over with a truck
die.another.day is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 10:53 PM #53
dps093
I like Flexes
 
dps093's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bear, Delaware
Annual Supporting Member
dps093 is BST Legit
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 plays in the APPA D4 division
dps093 is Legendary
dps093 is Boss
dps093 supports DLX Technology
Quote:
Originally Posted by aquadgio1 View Post
Back in 04 i invited a some co-workers to play for the first time at Jungle Island in Corona, Ca and my buddy made a cut out chest protector out of cardboard and duck tape.....i questioned it when his upper body looked too square!
I have seen a few kids do that. I'm just like wtf are you doing lol
dps093 is online now   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 10:55 PM #54
dps093
I like Flexes
 
dps093's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bear, Delaware
Annual Supporting Member
dps093 is BST Legit
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 plays in the APPA D4 division
dps093 is Legendary
dps093 is Boss
dps093 supports DLX Technology
Quote:
Originally Posted by die.another.day View Post
Haha and tippys wont break... EVER you can drop those things off building and run em over with a truck
Exactly haha. Another funny story, this one chick somehow managed to lose her hopper on one of our rental tippmanns. Like legit the feedneck and all somehow came off the gun, and she never realized it, and couldn't find it. I told her she had to go find it and she was like, "You work here, so your *** better go ****ing find it for me. This is your equipment." She had like DD's though, so I was just staring at her as she was cursing me out like "Uh huh, okay." lol
dps093 is online now   Reply With Quote
Old 01-14-2013, 08:33 AM #55
dominantgazelle
Cal Poly San Luis Obispo
 
dominantgazelle's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: Foothill Ranch
dominantgazelle plays in the APPA D4 division
dominantgazelle is one of the top 250 posters on PbNation
dominantgazelle supports DLX Technology
When new kids hear a blowback malfunction and think its someone shooting automatic
dominantgazelle is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2013, 11:20 AM #56
aquadgio1
Im your huckleberry
 
aquadgio1's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: National City, CA
aquadgio1 is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
aquadgio1 owns a Planet Eclipse Ego
aquadgio1 has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
It's also funny when the noobs are about to get lit up like a Christmas tree and call themselves out before they even get hit. Once they hear all the paintballs hit the bunker they prob freak out and just raise their marker in the air and walk out. As a dick, i always walk up to them and say "hey bud, why did you call yourself out, you weren't even hit yet" lol
__________________
Feeback 32 pos/zero neg
My Nexus DC2
NEXUS SIGNATURE YAK'D
NEXUS SHOOTING VID
Black Widow Paintball
Krush's Paint & Air
Stick-Em Paintball
Velocity Paintball
aquadgio1 is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2013, 12:09 PM #57
Subterfuge
Arctic Wolf
 
Join Date: Nov 2003
Location: Alaska
 has been a member for 10 years
It takes longer to eliminate new players, if you use high ROF. It is just an observation and this is all I am going to say.
Subterfuge is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2013, 09:04 PM #58
Wheeldogg
Sam
 
Wheeldogg's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Nashville,Tennesse
Wheeldogg owns a Planet Eclipse Ego
Wheeldogg owns a Planet Eclipse Lv1
Wheeldogg has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
one time i told a noob to move up to my position and he ran over and told me he couldn't cause he would get shot then ran back.
Wheeldogg is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2013, 11:42 PM #59
dps093
I like Flexes
 
dps093's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bear, Delaware
Annual Supporting Member
dps093 is BST Legit
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 owns a Planet Eclipse Ego
dps093 plays in the APPA D4 division
dps093 is Legendary
dps093 is Boss
dps093 supports DLX Technology
Quote:
Originally Posted by aquadgio1 View Post
It's also funny when the noobs are about to get lit up like a Christmas tree and call themselves out before they even get hit. Once they hear all the paintballs hit the bunker they prob freak out and just raise their marker in the air and walk out. As a dick, i always walk up to them and say "hey bud, why did you call yourself out, you weren't even hit yet" lol
I see that a lot too lol and I ask the same thing
Quote:
Originally Posted by Wheeldogg View Post
one time i told a noob to move up to my position and he ran over and told me he couldn't cause he would get shot then ran back.
Yup, another common occurrence I see lol.
dps093 is online now   Reply With Quote
Old 01-15-2013, 01:39 PM #60
Sh0ckw4v3
sh0ckw4v3
 
Sh0ckw4v3's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Satellite Beach, FL
Sh0ckw4v3 owns a Planet Eclipse Ego
Sh0ckw4v3 has achieved Level 3 in PbNation Pursuit
Quote:
Originally Posted by Wheeldogg View Post
one time i told a noob to move up to my position and he ran over and told me he couldn't cause he would get shot then ran back.
Lmfao
__________________
I play for Me, myself, and my thoughts.
_________________________________
EGO 10 --> ROTOR --> 88/45
Hurricane Paintball Park, Palm Bay Florida
Battlefield Orlando (Formally OCP), Bithlo, Florida
Sh0ckw4v3 is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 05:44 PM #61
samwheelerx7
 
 
samwheelerx7's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Nashville TN
samwheelerx7 has achieved Level 1 in PbNation Pursuit
Quote:
Originally Posted by Wheeldogg View Post
one time i told a noob to move up to my position and he ran over and told me he couldn't cause he would get shot then ran back.
Same here
samwheelerx7 is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 05:54 PM #62
thenoob23
Competitive Edge
 
thenoob23's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Dayton,Ohio
thenoob23 is playing at Living Legends VI
thenoob23 supports Team VICIOUS
Wow lol Wheel dog i can imagine it now move up (comes over) i cant im pinned down ill get hit (goes back) back of mind thinking WTF?!?
__________________
-Axe Men Users Club-
S.E. blue and silver Axe (Virtue Eyes)
CrossFire 68/4500
Rotor W/ Speedfeed
Super Freak Kit
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
thenoob23 is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 06:00 PM #63
thenoob23
Competitive Edge
 
thenoob23's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Dayton,Ohio
thenoob23 is playing at Living Legends VI
thenoob23 supports Team VICIOUS
Probaly for me its when im playing woods ball or speedball and theres like 6 noobs hiding behind a bunker with a experinced player and there jsut spraying like crazy
__________________
-Axe Men Users Club-
S.E. blue and silver Axe (Virtue Eyes)
CrossFire 68/4500
Rotor W/ Speedfeed
Super Freak Kit
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
thenoob23 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump