Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 03-01-2013, 10:23 PM #1954
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by They Call Me Rain View Post
Not a member of BB
I'm a member for the forums. Never go on, though. Lurked for a long time, joined, had almost 500 reps in no time, then was mod negged. No thanks, Jeff.

You don't have to be a member to buy, I don't think?
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 03-01-2013, 10:26 PM #1955
They Call Me Rain
Aaron
 
They Call Me Rain's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: New York
Annual Supporting Member
They Call Me Rain owns a Planet Eclipse Ego
They Call Me Rain supports Team VICIOUS
They Call Me Rain is one of the top 1000 posters on PbNation
They Call Me Rain is Legendary
They Call Me Rain is Boss
They Call Me Rain supports Empire
Tired, but don't wanna go to sleep
__________________
P!nkies Paintball
buy all my things.
They Call Me Rain is offline  
Old 03-01-2013, 10:26 PM #1956
They Call Me Rain
Aaron
 
They Call Me Rain's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: New York
Annual Supporting Member
They Call Me Rain owns a Planet Eclipse Ego
They Call Me Rain supports Team VICIOUS
They Call Me Rain is one of the top 1000 posters on PbNation
They Call Me Rain is Legendary
They Call Me Rain is Boss
They Call Me Rain supports Empire
New thread time soon, too
__________________
P!nkies Paintball
buy all my things.
They Call Me Rain is offline  
Old 03-01-2013, 10:29 PM #1957
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Hey Kyle, let me make the new thread so I can get a stickied thread. Apparently, the ones I made in the past were never stickied? We just posted in them. Cause it's not showing in my Pursuit game
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:29 PM #1958
Team_ILLNatured
Running Hatchet Man
 
Team_ILLNatured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Depew, NY(716)
Annual Supporting Member
 has been a member for 10 years
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured supports Team VICIOUS
Team_ILLNatured plays in the APPA D5 division
Team_ILLNatured is Legendary
42 posts to go.
__________________
Opie
Depew Decepticonz/Lancaster ILLNatured - Coach
RIP USPA, AXBL, NYXL, NYPS
Depew Decepticonz #1 2013 USPA Batavia Novice Div Sectional Champions
Belfast Bombers #01 2012 2nd Place USPA Novice Div
Depew ILLNatured #0 2011 3rd place USPA , Great Lakes Division
My ShEGO project!
"Originally posted by Spitlebug: You are right, my penis simply will not accept anything smaller than 68 caliber. :D"
Team_ILLNatured is offline  
Old 03-01-2013, 10:29 PM #1959
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by They Call Me Rain View Post
Tired, but don't wanna go to sleep
Same
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:31 PM #1960
prpntblr95
Haters gonna Hate
 
prpntblr95's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: 702
prpntblr95 owns a Planet Eclipse Ego
prpntblr95 owns a Planet Eclipse Ego
prpntblr95 supports Team VICIOUS
prpntblr95 is one of the top 500 posters on PbNation
prpntblr95 is Legendary
Quote:
Originally Posted by They Call Me Rain View Post
4 negative feedback
she must be 6/10 condition
You rate her


Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post
1) I guess I understand that
2) Like bicycling? When referencing fitness, cycling typically means dat dere cell tech
3) No thanks on the Insanity train, maybe later. lol
4) See post about asthma in reference to Vegas
Well the strip smells like a stale cig at least. But yes cycling like Lance Armstrong with the thin tires.
__________________
prpntblr95 is offline  
Old 03-01-2013, 10:31 PM #1961
Team_ILLNatured
Running Hatchet Man
 
Team_ILLNatured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Depew, NY(716)
Annual Supporting Member
 has been a member for 10 years
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured supports Team VICIOUS
Team_ILLNatured plays in the APPA D5 division
Team_ILLNatured is Legendary
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post

Same
Kinda the same. I feel a poop comin on, N I don't wanna have to get otta bed to do it.
__________________
Opie
Depew Decepticonz/Lancaster ILLNatured - Coach
RIP USPA, AXBL, NYXL, NYPS
Depew Decepticonz #1 2013 USPA Batavia Novice Div Sectional Champions
Belfast Bombers #01 2012 2nd Place USPA Novice Div
Depew ILLNatured #0 2011 3rd place USPA , Great Lakes Division
My ShEGO project!
"Originally posted by Spitlebug: You are right, my penis simply will not accept anything smaller than 68 caliber. :D"
Team_ILLNatured is offline  
Old 03-01-2013, 10:31 PM #1962
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Noob OT: The return of the OGs?


Good title IMO.
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:32 PM #1963
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by prpntblr95 View Post

Well the strip smells like a stale cig at least. But yes cycling like Lance Armstrong with the thin tires.
Lance Armstrong also did the other cycling.

See what I did thur?
Quote:
Originally Posted by Team_ILLNatured View Post
Kinda the same. I feel a poop comin on, N I don't wanna have to get otta bed to do it.
Don't. Just let it ride...
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:33 PM #1964
Team_ILLNatured
Running Hatchet Man
 
Team_ILLNatured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Depew, NY(716)
Annual Supporting Member
 has been a member for 10 years
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured supports Team VICIOUS
Team_ILLNatured plays in the APPA D5 division
Team_ILLNatured is Legendary
OG Kings
__________________
Opie
Depew Decepticonz/Lancaster ILLNatured - Coach
RIP USPA, AXBL, NYXL, NYPS
Depew Decepticonz #1 2013 USPA Batavia Novice Div Sectional Champions
Belfast Bombers #01 2012 2nd Place USPA Novice Div
Depew ILLNatured #0 2011 3rd place USPA , Great Lakes Division
My ShEGO project!
"Originally posted by Spitlebug: You are right, my penis simply will not accept anything smaller than 68 caliber. :D"
Team_ILLNatured is offline  
Old 03-01-2013, 10:33 PM #1965
prpntblr95
Haters gonna Hate
 
prpntblr95's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: 702
prpntblr95 owns a Planet Eclipse Ego
prpntblr95 owns a Planet Eclipse Ego
prpntblr95 supports Team VICIOUS
prpntblr95 is one of the top 500 posters on PbNation
prpntblr95 is Legendary
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post
Lance Armstrong also did the other cycling.

See what I did thur?
Lol you talking bout roids?
__________________
prpntblr95 is offline  
Old 03-01-2013, 10:34 PM #1966
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by Team_ILLNatured View Post
OG Kings
Lol
Noob OT: So many OGs, I have a boner
Quote:
Originally Posted by prpntblr95 View Post
Lol you talking bout roids?
Yeah cuz. That would be cycling/dat dere Cell Tech

I thought you said you misc'd?
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:35 PM #1967
They Call Me Rain
Aaron
 
They Call Me Rain's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: New York
Annual Supporting Member
They Call Me Rain owns a Planet Eclipse Ego
They Call Me Rain supports Team VICIOUS
They Call Me Rain is one of the top 1000 posters on PbNation
They Call Me Rain is Legendary
They Call Me Rain is Boss
They Call Me Rain supports Empire
Quote:
Originally Posted by prpntblr95 View Post
You rate her


Not bad
Would need better pics

Well the strip smells like a stale cig at least. But yes cycling like Lance Armstrong with the thin tires.
ew
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post
Noob OT: The return of the OGs?


Good title IMO.
Yeah, I'm back. That's all that matters.
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post
Lance Armstrong also did the other cycling.

See what I did thur?


Don't. Just let it ride...
defecate yourself in bed
__________________
P!nkies Paintball
buy all my things.
They Call Me Rain is offline  
Old 03-01-2013, 10:36 PM #1968
Team_ILLNatured
Running Hatchet Man
 
Team_ILLNatured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Depew, NY(716)
Annual Supporting Member
 has been a member for 10 years
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured supports Team VICIOUS
Team_ILLNatured plays in the APPA D5 division
Team_ILLNatured is Legendary
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post

Don't. Just let it ride...
Yea...unfortunately my wife knows how to shoot, knows where the keys to the storage facilities in the house are, and is entered into the biometric lock on the ammo safe... Laying a log in bed would probably be my last mistake. Lol
__________________
Opie
Depew Decepticonz/Lancaster ILLNatured - Coach
RIP USPA, AXBL, NYXL, NYPS
Depew Decepticonz #1 2013 USPA Batavia Novice Div Sectional Champions
Belfast Bombers #01 2012 2nd Place USPA Novice Div
Depew ILLNatured #0 2011 3rd place USPA , Great Lakes Division
My ShEGO project!
"Originally posted by Spitlebug: You are right, my penis simply will not accept anything smaller than 68 caliber. :D"
Team_ILLNatured is offline  
Old 03-01-2013, 10:36 PM #1969
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by They Call Me Rain View Post
ew
Yeah, I'm back. That's all that matters.

defecate yourself in bed
f'in lost it. bahahahhahah


Right, Aaron, that's all that matters.
Ignore the fact that like 8 OT OGs have posted recently
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:37 PM #1970
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by Team_ILLNatured View Post
Yea...unfortunately my wife knows how to shoot, knows where the keys to the storage facilities in the house are, and is entered into the biometric lock on the ammo safe... Laying a log in bed would probably be my last mistake. Lol
Again, sorry you live in NY.

But, on the bright side, pics of said wife with gun?
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:37 PM #1971
Team_ILLNatured
Running Hatchet Man
 
Team_ILLNatured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Depew, NY(716)
Annual Supporting Member
 has been a member for 10 years
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured supports Team VICIOUS
Team_ILLNatured plays in the APPA D5 division
Team_ILLNatured is Legendary
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post
Lol
Noob OT: So many OGs, I have a boner

?
This .
__________________
Opie
Depew Decepticonz/Lancaster ILLNatured - Coach
RIP USPA, AXBL, NYXL, NYPS
Depew Decepticonz #1 2013 USPA Batavia Novice Div Sectional Champions
Belfast Bombers #01 2012 2nd Place USPA Novice Div
Depew ILLNatured #0 2011 3rd place USPA , Great Lakes Division
My ShEGO project!
"Originally posted by Spitlebug: You are right, my penis simply will not accept anything smaller than 68 caliber. :D"
Team_ILLNatured is offline  
Old 03-01-2013, 10:38 PM #1972
paintballer045
Noob forum OT OG
 
paintballer045's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Good ole' Georgia
paintballer045 owns a Planet Eclipse Ego
paintballer045 supports Team VICIOUS
paintballer045 is one of the top 250 posters on PbNation
paintballer045 is Legendary
Quote:
Originally Posted by Team_ILLNatured View Post
This .
The mods on PBN are a little touchy, and I'm not really in contact with them like I used to be. Not sure they'd like the word "boner" in a thread title in the noob forum (where young kids like to frolic)
__________________
" I can do all things through him who gives me strength"

Philippians 4:13

My posts are a direct reflection of my opinion; however, they are typically joking in nature. My posts do not, literally or through implication, reflect any views or opinions of my department.
paintballer045 is offline  
Old 03-01-2013, 10:38 PM #1973
prpntblr95
Haters gonna Hate
 
prpntblr95's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: 702
prpntblr95 owns a Planet Eclipse Ego
prpntblr95 owns a Planet Eclipse Ego
prpntblr95 supports Team VICIOUS
prpntblr95 is one of the top 500 posters on PbNation
prpntblr95 is Legendary
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post
Yeah cuz. That would be cycling/dat dere Cell Tech

I thought you said you misc'd?
I poke my head in teen misc. First time on in over 6 months earlier this week though
Quote:
Originally Posted by They Call Me Rain View Post
ew
Dat ***** tasted amazing, the sex was great.
__________________
prpntblr95 is offline  
Old 03-01-2013, 10:39 PM #1974
Team_ILLNatured
Running Hatchet Man
 
Team_ILLNatured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Depew, NY(716)
Annual Supporting Member
 has been a member for 10 years
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured owns a Planet Eclipse Ego
Team_ILLNatured supports Team VICIOUS
Team_ILLNatured plays in the APPA D5 division
Team_ILLNatured is Legendary
Quote:
Originally Posted by paintballer045 View Post

Again, sorry you live in NY.

But, on the bright side, pics of said wife with gun?
Wife is FAR from hot.

Remember my advice "Chubby and/or ugly girls try harder"
__________________
Opie
Depew Decepticonz/Lancaster ILLNatured - Coach
RIP USPA, AXBL, NYXL, NYPS
Depew Decepticonz #1 2013 USPA Batavia Novice Div Sectional Champions
Belfast Bombers #01 2012 2nd Place USPA Novice Div
Depew ILLNatured #0 2011 3rd place USPA , Great Lakes Division
My ShEGO project!
"Originally posted by Spitlebug: You are right, my penis simply will not accept anything smaller than 68 caliber. :D"
Team_ILLNatured is offline  
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump