Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

ReplyRegional Ups
 
Thread Tools
Old 01-23-2011, 11:07 AM #85
lbriptide
 
 
lbriptide's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Long Beach, CA
Quote:
Originally Posted by Lilmug666 View Post
i like how in the 2nd pic we are all looking right
cuz ur all cooks and i was playing in that game! thats why
lbriptide is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 01-23-2011, 11:38 AM #86
mister2driver
This is my PUMP BADGE
 
mister2driver's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 213/323/818 SoCal
mister2driver plays in the PSP
mister2driver plays in the APPA D4 division
mister2driver supports Empire
Good games yesterday guys. See yall at the next tournament.


Peace-
__________________
Come play the Chosen4 Pump Events!!!!!

KAMANDAG Bang Out Games @ WARPED & AMBUSH

mister2driver is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 12:49 PM #87
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
Quote:
Originally Posted by mister2driver View Post
Good games yesterday guys. See yall at the next tournament.


Peace-
Hell yeah, had fun thanks again for the BBQ. See you there
.noir is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 01:44 PM #88
Lilmug666
 
 
Lilmug666's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Quote:
Originally Posted by lbriptide View Post
cuz ur all cooks and i was playing in that game! thats why
its kooks not cooks, cooks make food
__________________
SO-CAL KILLAZ:)
#132 E1 Orracle Pump for sale and trade
~~~~CUSTOM headbands!!!~~~~ (pm for info)
Lilmug666 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 03:11 PM #89
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Quote:
Originally Posted by mister2driver View Post
Good games yesterday guys. See yall at the next tournament.


Peace-
likewise, the BBQ was great as well haha


Quote:
Originally Posted by Lilmug666 View Post
its kooks not cooks, cooks make food
Its actually... khooks
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 04:38 PM #90
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
I know we might've talked about this at our tent, is anybody interested in playing this? ASG Pump tourney
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 04:43 PM #91
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
Quote:
Originally Posted by LAC3 #00 View Post
I know we might've talked about this at our tent, is anybody interested in playing this? ASG Pump tourney
I would be down. $50 a head though. Need to start saving for it lol

I just snagged a sweet deal on a Karni lol so now I am poor again. Should have enough by then.

Let's get some practices in and what not. I will link out some of the pictures from the FoF tourney.
.noir is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 04:48 PM #92
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Quote:
Originally Posted by .noir View Post
I would be down. $50 a head though. Need to start saving for it lol

I just snagged a sweet deal on a Karni lol so now I am poor again. Should have enough by then.

Let's get some practices in and what not. I will link out some of the pictures from the FoF tourney.
Oh damn, that was quick haha and yeah get those pics and that video up!
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 07:33 PM #93
cashr0k3t
#14
 
cashr0k3t's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Los Angeles, CA
cashr0k3t plays in the APPA beginner division
How did it feel playing your first tournament?

You guys are more than welcome to practice with Team Blitz at HSP monday nights. Always good to practice against new teams
cashr0k3t is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 07:54 PM #94
Lilmug666
 
 
Lilmug666's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Quote:
Originally Posted by .noir View Post
I would be down. $50 a head though. Need to start saving for it lol

I just snagged a sweet deal on a Karni lol so now I am poor again. Should have enough by then.

Let's get some practices in and what not. I will link out some of the pictures from the FoF tourney.
damn another gun!!
hahaha thats sick though congrats..
can i uhh borrow your t2?for long time
__________________
SO-CAL KILLAZ:)
#132 E1 Orracle Pump for sale and trade
~~~~CUSTOM headbands!!!~~~~ (pm for info)
Lilmug666 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 08:08 PM #95
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Quote:
Originally Posted by cashr0k3t View Post
How did it feel playing your first tournament?

You guys are more than welcome to practice with Team Blitz at HSP monday nights. Always good to practice against new teams
As a team, all of us werent totally cohesive playing with eachother. But after a few games, we played better than we started out haha. Though we lost pretty bad, we all had fun.
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 09:38 PM #96
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
Quote:
Originally Posted by cashr0k3t View Post
How did it feel playing your first tournament?
I learned a lot from it. Had a blast too! I am glad the pump community is a welcoming one
.noir is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 10:00 PM #97
mike m
 
 
Join Date: Jul 2007
Location: torrance
mike m plays in the PSP
mike m plays in the APPA D5 division
I think you all showed alot of heart and were definately playing very well after lunch...
mike m is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2011, 10:26 PM #98
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Quote:
Originally Posted by mike m View Post
I think you all showed alot of heart and were definately playing very well after lunch...
thanks for the kind words. its pretty difficult being the underdogs but we'll pull through.
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 01:30 AM #99
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
Quote:
Originally Posted by mike m View Post
I think you all showed alot of heart and were definately playing very well after lunch...
I have to say when we won that game it was a 1st for me. And damn did it feel good.
.noir is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 08:47 PM #100
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Im lowkey kinda down to drop $100 on a 10 man roster for HB...
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 10:30 PM #101
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
I heard that we are setting up another team?
.noir is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 10:33 PM #102
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Correct, Cody I guess has 5 or so guys that want to play and he asked if he could start up a squad to expand and I said he could go for it.
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 10:42 PM #103
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
Cool deal, are we all still going to be under the Socal Killaz? And are we all practicing together? Would be nice, we could reserve a field and what not.
.noir is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 10:48 PM #104
LAC3 #00
Standard User Title
 
LAC3 #00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Long Beach, CA.
Yeah totally. It would be like SoCal Killaz (us), then SoCal Killaz KS or whatever haha
LAC3 #00 is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2011, 10:59 PM #105
.noir
cray cray
 
.noir's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: SoCal
.noir has perfected Level 1 in PbNation Pursuit
.noir is attending Decay of Nations VI
Quote:
Originally Posted by LAC3 #00 View Post
Yeah totally. It would be like SoCal Killaz (us), then SoCal Killaz KS or whatever haha
Rad, let's get some practices going!
.noir is offline   Reply With Quote
ReplyRegional Ups


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump