Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

ReplyRegional Ups
 
Thread Tools
Old 09-28-2010, 06:54 PM #85
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Snoop said like very 2 weeks there is a Scrimmage. Like Goon Squad, Baylor, & some other teams go out.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2010, 08:22 PM #86
chickenkid
 
 
chickenkid's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
chickenkid plays in the PSP
chickenkid plays in the APPA D4 division
Ya'll played really well last sunday, all of our games came down to the wire. **** happens though, y'all were doing really well then **** started happening and y'all just couldn't come back from it. I really look forward to playing against y'all again
__________________
Feedback

ZONE
chickenkid is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2010, 08:27 PM #87
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Same here bro. Hopefully we can play again the next Galveston Tourny. Best of luck to yall.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2010, 09:11 PM #88
ViiRuSs v2
Dylan's Gay
 
ViiRuSs v2's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Round Rock,TX
ViiRuSs v2 owns a Planet Eclipse Geo
ViiRuSs v2 owns a Planet Eclipse Ego
ViiRuSs v2 posts videos on PbNation
ViiRuSs v2 plays in the APPA D5 division
ViiRuSs v2 has achieved Level 3 in PbNation Pursuit
Yeah, Well saturdays a nogo for me brothers football game.
__________________
Pfeffer.
NG
ViiRuSs v2 is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2010, 09:22 PM #89
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Ok, Sunday would be better.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 12:27 AM #90
Pballer636
 
 
Pballer636's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Pballer636 owns a Planet Eclipse Geo
Pballer636 owns a Planet Eclipse Ego
Pballer636 supports Team VICIOUS
Pballer636 is for the Gunfight
i cant play then
__________________
Texas Grind
MFST
Pballer636 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 07:28 AM #91
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Spencer...... your killing me bro. Are you like on 5 teams lol?
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 02:50 PM #92
TejasKaosKid123
Buy my stuff
 
TejasKaosKid123's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: 817
TejasKaosKid123 is playing at Living Legends III
TejasKaosKid123 owns a Planet Eclipse Geo
TejasKaosKid123 supports Team VICIOUS
TejasKaosKid123 is for the Gunfight
lol i can do webers but not max....
TejasKaosKid123 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 02:51 PM #93
TejasKaosKid123
Buy my stuff
 
TejasKaosKid123's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: 817
TejasKaosKid123 is playing at Living Legends III
TejasKaosKid123 owns a Planet Eclipse Geo
TejasKaosKid123 supports Team VICIOUS
TejasKaosKid123 is for the Gunfight
next event we shall all do 1 room? alright thats fine.
TejasKaosKid123 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 05:34 PM #94
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Yea, we will do both Webers and Max. Yea bro, 1 Room for sure.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 07:26 PM #95
darius09
Texas Grind
 
darius09's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Alice
darius09 plays in the USPL
darius09 plays in the PSP
darius09 supports Team VICIOUS
darius09 plays in the APPA D4 division
me and the guys only spent 45 bucks each for 2 rooms and 2 nights we got 2 kings in each room for 79.00 plus tax yall should have used the promotion gi used at the la quinta
__________________
IDK # 03

Wolf Grey Vanquish 1.5. Get me a Geo3+$$$
darius09 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:19 PM #96
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Dammit Jake lol........ Next time we will hahaha.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:32 PM #97
darius09
Texas Grind
 
darius09's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Alice
darius09 plays in the USPL
darius09 plays in the PSP
darius09 supports Team VICIOUS
darius09 plays in the APPA D4 division
yea and i forgot to mention that was 4 guys in a room
__________________
IDK # 03

Wolf Grey Vanquish 1.5. Get me a Geo3+$$$
darius09 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:33 PM #98
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Thats really good compared to us. Too bad....
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:34 PM #99
darius09
Texas Grind
 
darius09's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Alice
darius09 plays in the USPL
darius09 plays in the PSP
darius09 supports Team VICIOUS
darius09 plays in the APPA D4 division
sorry bud just thought id throw my 2 cents in so yall will know next time around
__________________
IDK # 03

Wolf Grey Vanquish 1.5. Get me a Geo3+$$$
darius09 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:35 PM #100
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
Yea, thanks for the heads up. I will deff remember that and apply it to the next trip. Thanks David.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:35 PM #101
darius09
Texas Grind
 
darius09's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Alice
darius09 plays in the USPL
darius09 plays in the PSP
darius09 supports Team VICIOUS
darius09 plays in the APPA D4 division
lol no problem paul
__________________
IDK # 03

Wolf Grey Vanquish 1.5. Get me a Geo3+$$$
darius09 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:37 PM #102
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
If the event does happen in december, we gotta scrimmage at least 2 times. That would be dope.
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:38 PM #103
darius09
Texas Grind
 
darius09's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Alice
darius09 plays in the USPL
darius09 plays in the PSP
darius09 supports Team VICIOUS
darius09 plays in the APPA D4 division
sounds good we'll set something up
__________________
IDK # 03

Wolf Grey Vanquish 1.5. Get me a Geo3+$$$
darius09 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:39 PM #104
-Shake-N-Bake-
Money Is The Motive
 
-Shake-N-Bake-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: 3rd Coast
-Shake-N-Bake- plays in the PSP
For sure bro
__________________
Paul #17
Ball Till I Fall, Floss Until I Finish
GrInD 4 LiFe
R.I.P Sidney NG
-Shake-N-Bake- is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 08:48 PM #105
darius09
Texas Grind
 
darius09's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Alice
darius09 plays in the USPL
darius09 plays in the PSP
darius09 supports Team VICIOUS
darius09 plays in the APPA D4 division
at max or what
__________________
IDK # 03

Wolf Grey Vanquish 1.5. Get me a Geo3+$$$
darius09 is offline   Reply With Quote
ReplyRegional Ups


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump