Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 09-23-2009, 07:57 PM #1
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
Tree or Not #2

Last Thread was ending in an argument...play nice guys! Lets keep this thread open.



Tree or not #2


If you are skipped, that means you are not a tree. Word from Paul Stallard.


This is for tall people who don't fit into normal sized people paintball gear attire or aggsuits

Requirements
Trees: 6 ft and above
any weight

Stumps:
5'11" and under
Plump, round, big boned, chubbs
you're not skinny...


• Post pictures of yourself.
• Do not post pictures of your friends.

• If you are told that you are not a tree, do not proceed to troll and flame. You will be banned.
• Do not post pictures of your gear or guns.

• Do not PM me, or contact me outside of this thread. If you have been deemed to have style beyond one occurrence, and show respect for others then you could be added to the list.
• The list is those people who have proven time and time again that they possess a good sense of tree. They are the only people that can give you an honest opinion if you are tree or not. They are not allowed to flame.
• You should not take advice from those who are not on the list.

"The List" - Don't flip your **** if your not on the list right now.. Seriously.
Trees
Protecpa
perksgf15
Justin98BSM
Roc City Gunna
mxfranticmx
ionball3r73
Davio
perksgf15
wow-e-wow-woo-wow
JonnyXtreme05
Dopy
thru DA glass
Samrog777
PaintBALLINxEvan
Shurmanator_66
splake66
sh9ar1pe
RLpaintball45
Skatalite
The Real Sweetlicks
XxbeastlyballerxX
Fl0r1d4


Stumps
"mad max" 822
stikfa190
ouchboy
stikfa190
wyckofflax16
Domc36-1
p8intball3
IRockDa6
SketchyCarter

Lumberjacks....lumberjack to be exact
scottaka_rufio

more to come


Examples.
Trees











Stumps







Lumberjacks This is a one time thing, it's an exception for rufio because i love him


Let's
see
those
ankles
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM

Last edited by protecpa : 02-02-2011 at 07:05 PM.
protecpa is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 09-23-2009, 08:02 PM #2
sh9ar1pe
PaulSharpe
 
sh9ar1pe's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: N.E.
1st....yay
__________________
ripJR

BUY THE REST OF MY GEAR CHEAP

Dave Archibald sounds like a 3rd grader with a speech impediment.
sh9ar1pe is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:02 PM #3
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
new thread!!



so paul why dont you come to midway this week and play with us
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:04 PM #4
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
Quote:
Originally Posted by sh9ar1pe View Post
1st....yay
ugh thought i got it haha anyways thanks for the kind words in the last thread. didnt notice we were over on posts
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:04 PM #5
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
ya, it kinda just lit on fire at the end haha
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:05 PM #6
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
im in a bad mood today. someone made a fake name in the norcal thread and talked crap to a friend of mine so ive been taking it out on ppl haha
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:06 PM #7
sh9ar1pe
PaulSharpe
 
sh9ar1pe's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: N.E.
that it did...

1st post ?
__________________
ripJR

BUY THE REST OF MY GEAR CHEAP

Dave Archibald sounds like a 3rd grader with a speech impediment.
sh9ar1pe is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:10 PM #8
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
ya sure aha
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:13 PM #9
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
ya but i bet ill get the most post in this thread!

scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:20 PM #10
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
lul, that style is too ridiculous haha

i just read that whole big red thread haha

what a ****ing douche kid

who is he???
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:25 PM #11
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
hahaha ya idk some kid that talks **** ..i was just bored

Last edited by scottaka_rufio : 09-23-2009 at 08:27 PM.
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:28 PM #12
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
did you find ouyt hwat teamt hat kid played for?
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:29 PM #13
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
no but i told him ill be out everyweekend and im more than willing to destroy him lol.
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:43 PM #14
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
oh god haha
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:44 PM #15
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
paul you need to play xball at midway its hella fun
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:45 PM #16
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
i also need gas
paint
and money for entry haha
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:46 PM #17
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
sell one of your ten guns and play
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:51 PM #18
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
i'm trying to sell my dm8....
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:52 PM #19
pinkerpopper
I am the ****ing game pal
 
pinkerpopper's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Needham, Massachusetts
pinkerpopper owns a Planet Eclipse Ego


Is that a tree on the left?
__________________
RIP JR
pinkerpopper is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:53 PM #20
protecpa
Sacramento, CA
 
protecpa's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Carmichael CA
Annual Supporting Member
uhh whaaa???

i'm so confused haha
__________________
Bring me a silver Dye UL asa

Send me a PM
protecpa is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 08:54 PM #21
scottaka_rufio
 
 
scottaka_rufio's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
scottaka_rufio helped look for balloons
thats um pretty awsome i guess..
scottaka_rufio is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump