Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

 
 
Thread Tools
Old 10-28-2008, 12:03 AM #43
VSOwnage
Pursuit of Professional
 
VSOwnage's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
VSOwnage plays in the PSP
VSOwnage is an NCPA player
VSOwnage plays in the APPA D3 division
Quote:
Originally Posted by p8ntcheck45 View Post
Brittney!!!!!!

hahaha, pure gold


but those girls in pic #2, what the fack...they look busted haha
__________________
Mass. Maritime Paintball - NCPA
South Boston Mob - foXball
Fox 4 Paintball - Upton, MA
VSOwnage is offline  
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 10-28-2008, 12:08 AM #44
Midgetsk8er6661
éskaywhaddup
 
Midgetsk8er6661's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Midgetsk8er6661 plays in the PSP
Midgetsk8er6661 donated to help Peyton Trent
Midgetsk8er6661 plays in the APPA D3 division
haha yess those pbrack guys were awesome, we were in the booth right across from them.
Midgetsk8er6661 is offline  
Old 10-28-2008, 04:24 AM #45
pbnavajo180
 
 
pbnavajo180's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Chula-ville 86Tr3
the hater girl with the sleeve was ****ing fine the things i would to to her.......lol
__________________
""""Originally posted by H2FORLIFE: my sister and her friends were over, and i was asleep in my room. while i was sleeping ( im a deep sleeper ) they grabbed my foot, and stuck my toes in there vagina. it felt really weird cuz i wasnt expecting it on my toes... anybody else have there toes in a vagina before...?? im not gona hide it... but it felt actually preatty good"""
"
DM7 http://www.pbnation.com/showthread.php?t=2981558
pbnavajo180 is offline  
Old 10-28-2008, 04:45 AM #46
shalev-RD
 
 
shalev-RD's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Tel-Aviv
shalev-RD supports Cereal Killerz 2
toolio
__________________
TEAM AFFLICTION
Powered by:JT Europ, ViewLoader and Matix Paintball
sale!! jerseys, loaders, gloves and head gear!!
shalev-RD is offline  
Old 10-28-2008, 02:49 PM #47
raehl
NCPA President
 
raehl's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: Chippewa Falls, WI
Annual Supporting Member
raehl is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
raehl plays in the PSP
raehl supports our troops
raehl is an NCPA National Champion
raehl plays in the APPA D5 division
Quote:
Originally Posted by SxysilverION View Post
the girls in the registration tent appa got through playboy my source was VERY reliable

not all of em just like 3 like the girls in there directing traffic and ****
Yep, me and Hef are tight. I just called him up and asked him to send a few girls out.

- Chris
__________________
Check Out Paintball on TV!

National Collegiate Paintball Association, President - http://www.ncpapaintball.com

American Paintball Players Association - www.paintball-players.org
raehl is offline  
Old 10-28-2008, 03:12 PM #48
ZSdevourMW
Hart.
 
ZSdevourMW's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Ohio
ZSdevourMW owns a Planet Eclipse Ego
ZSdevourMW supports Team VICIOUS
Quote:
Originally Posted by BigEzzy57 View Post










I saw you getting that picture taken. Me and my pops are just to the right outside of that picture, grabbing more hater stickers, lol.
ZSdevourMW is offline  
Old 10-28-2008, 03:46 PM #49
bluedevils0017
 
 
bluedevils0017's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: M::507::W
bluedevils0017 is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
You really need to lose those glasses, Kanye.
__________________
315 Soldier Trust
bluedevils0017 is offline  
Old 10-28-2008, 03:52 PM #50
italianstalion24
"I'm kind of a big deal"
 
italianstalion24's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: North Carolina
aha man friend has a **** load cause that was his goal and hes got one of him and nicky cubas girl
italianstalion24 is offline  
Old 10-28-2008, 04:09 PM #51
BigEzzy57
BigEzzy57
 
BigEzzy57's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: New Bern, North Carolina
haha thanks greg, and yea the picture of me and melissa does not do the justice, and those glasses are tight btw haha
__________________

Race Motocross
Do work
Rep 57
I HAVE MOTOCROSS GEAR FOR SALE, PM IF INTERESTED
www.myspace.com/white57
BigEzzy57 is offline  
Old 10-28-2008, 04:13 PM #52
italianstalion24
"I'm kind of a big deal"
 
italianstalion24's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: North Carolina
Quote:
Originally Posted by BigEzzy57 View Post
haha thanks greg, and yea the picture of me and melissa does not do the justice, and those glasses are tight btw haha
nah dog g babys were so gay but straight attention grabbers and i took that picture of the hater girl and bigezzy 57
italianstalion24 is offline  
Old 10-28-2008, 04:16 PM #53
italianstalion24
"I'm kind of a big deal"
 
italianstalion24's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: North Carolina
Quote:
Originally Posted by Lil Azn Dave View Post
Picture 1,6,7 are the only ones with good looking girls..


Picture 2... Gross?
nah dog the luxe girls were busted as hell but most the other ones in real life were pretty sexy i took all those pics
italianstalion24 is offline  
Old 10-28-2008, 04:21 PM #54
BigEzzy57
BigEzzy57
 
BigEzzy57's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: New Bern, North Carolina
Quote:
Originally Posted by Lolerskating Champ View Post
you're a tool lol
yea dude im a tool cause your hatin on me for takin pictures with hott girls?? haha
__________________

Race Motocross
Do work
Rep 57
I HAVE MOTOCROSS GEAR FOR SALE, PM IF INTERESTED
www.myspace.com/white57
BigEzzy57 is offline  
Old 10-28-2008, 04:39 PM #55
AngelPlayer1
 
 
Join Date: Sep 2003
Location: Northern VA
 has been a member for 10 years
Quote:
Originally Posted by heisman01 View Post
psp ID registration girls were cute
they always are ...
__________________
Skyline Paintball, VA

Feedback

"Originally posted by yonickdude
what made u think, hey guys, im going to go dress up in a pooh suit, jump over a bunker and throw my angel at some guy? "
AngelPlayer1 is offline  
Old 10-28-2008, 05:41 PM #56
Waxball88
Ego♥
 
Waxball88's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Quote:
Originally Posted by BigEzzy57 View Post
Lol those are my friend in the background standing next to me covering my vlocity with hater stickers.
__________________
NINJA Geo+
Ego Mafia
Waxball88 is offline  
Old 10-28-2008, 08:50 PM #57
jlnunez06
 
 
jlnunez06's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: Davie, Florida
jlnunez06 donated to help Peyton Trent


jlnunez06 is offline  
Old 10-28-2008, 09:03 PM #58
||KSpald|| (Banned)
 
Join Date: Sep 2008
Location: Taco Bell, sippin 'Dew
Quote:
Originally Posted by p8ntcheck45 View Post
Brittney!!!!!!

Everything with you Jimmy is major win
||KSpald|| is offline  
Old 10-28-2008, 09:30 PM #59
andrethegiant
team PENSACOLA GIANTS
 
andrethegiant's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: milton, florida
andrethegiant owns a Planet Eclipse Geo
andrethegiant has achieved Level 1 in PbNation Pursuit
Quote:
Originally Posted by BigEzzy57 View Post







she is so hot
andrethegiant is offline  
Old 10-28-2008, 09:49 PM #60
NYC Mixed Nutz 1
SOG CM Big Head
 
NYC Mixed Nutz 1's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Brooklyn, NY
NYC Mixed Nutz 1 supports Team VICIOUS
Cubas girl is absolutely gorgeous.... what a lucky man.
__________________
718 Army
Long Live Paintball
NYC Mixed Nutz 1 is offline  
Old 10-28-2008, 09:56 PM #61
the cool dude
Old and Tired
 
the cool dude's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
the cool dude plays in the PSP
the cool dude supports Cereal Killerz 2
the cool dude helped look for balloons
the cool dude is playing at Living Legends III
the cool dude owns a Planet Eclipse Ego
the cool dude supports Team VICIOUS
Quote:
Originally Posted by BigEzzy57 View Post
nicky cuba's girlfriend is SMOKIN!
__________________
BUY MY GEAR SO I CAN WALK AWAY FROM THIS SILLY GAME
HERE'S WHAT'S LEFT
http://www.pbnation.com/showthread.p...8#post73609388
the cool dude is offline  
Old 10-28-2008, 10:13 PM #62
SoAgg159
 
 
SoAgg159's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
SoAgg159 helped look for balloons
Quote:
Originally Posted by BigEzzy57 View Post




















AWEEEEEEEE!!!!!! MY DICK FEELS LIKE CORN!!!!!!!
__________________
Contractkiller20- "If your donkey ate my roosters feet... You'd have two feet of my cock in your ***."

Patience.-"No! Don't delete the thread! I actually contributed and made a difference in this forum for once! haha"
SoAgg159 is offline  
Old 10-28-2008, 10:19 PM #63
ndcody
 
 
ndcody's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Take a guess.
ndcody is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
Quote:
Originally Posted by pbnavajo180 View Post
the hater girl with the sleeve was ****ing fine the things i would to to her.......lol
Take her out to dinner and possibly a nice walk, go catch a movie, hang around a coffee shop and people watch?
__________________
Trusted Everywhere
ndcody is offline  
 


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump