Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

 
 
Thread Tools
Old 06-11-2008, 04:26 PM #1
XxXmatrixXxX
that damn back right.....
 
XxXmatrixXxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: middle of nowhere
Talking ----____beautiful Pm6 F/s/t___----

OFFER UP PEOPLE. IM LOOKING FOR PM8'S OR PM7'S, AND DM7'S.. IVE GOT OTHER GUNS AND I CAN THROUGH IN CASH BUT IM ONLY LOOKING FOR THOSE GUNS OR CASH.. JUST OFFER UP THO.
-ITS GOT A CP RAKE TRIGGER
-VIRTUE BOARD
-AND 12IN DYE UL BARREL.
ITS GOT ONLY ONE MAJOR SCRACH WITCH IS ON THE BARREL BUT THE GUN IS IN AMAZING CONDITION AND IS WORKING PERFECTLY FINE. THERES NOTHING WRONG WITH IT AT ALL.
IF YOU GOT ANY QUESTIONS PM ME.. THANKS






__________________
PM6 NEED CASH NOW http://www.pbnation.com/showthread.php?t=2720774

Last edited by XxXmatrixXxX : 06-14-2008 at 03:47 PM.
XxXmatrixXxX is offline  
Old 06-11-2008, 05:11 PM #2
Benk07 (Banned)
Captain of Team WildFire
 
Join Date: May 2007
Location: Milwaukee
08 slg in sig pm me if interested i add 30
Benk07 is offline  
Old 06-14-2008, 03:58 PM #3
I <3 Skittles
lol psh
 
I <3 Skittles's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Mill Creek
I <3 Skittles donated to help Peyton Trent
I <3 Skittles helped look for balloons
I <3 Skittles has achieved Level 1 in PbNation Pursuit
I <3 Skittles has achieved Level 2 in PbNation Pursuit
how much? pm me
__________________
go broncos
Originally posted by JESUS_V2:I got caught smoking in my basement
and my gf was over solo we ****ed and mom came down right at the money shot . lol

Originally posted by Judd243: hahahah nah they didnt too many ppl around like their boyfriends or some**** like that hahah wtf is a boyfriend.
Originally posted by Op350: Well he didn't REALLY do anything lol. He just didn't tap out.
Originally posted by W.K.S.: skittles is the ****
I <3 Skittles is offline  
Old 06-15-2008, 02:29 AM #4
sporty123
Shoot.Kill.Win
 
sporty123's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Centralia 618
pm me a price
sporty123 is offline  
Old 06-17-2008, 03:48 PM #5
XxXmatrixXxX
that damn back right.....
 
XxXmatrixXxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: middle of nowhere
i still got it.. 310$ obo!!
__________________
PM6 NEED CASH NOW http://www.pbnation.com/showthread.php?t=2720774
XxXmatrixXxX is offline  
Old 06-17-2008, 03:50 PM #6
disposiblehero
1+0=fun
 
disposiblehero's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: IL
Annual Supporting Member
disposiblehero donated to help Peyton Trent
disposiblehero owns a Planet Eclipse Ego
sig i add $$$ pm me plz
__________________
On the endless seas of madness i sail forever more
disposiblehero is offline  
Old 06-21-2008, 12:50 AM #7
XxXmatrixXxX
that damn back right.....
 
XxXmatrixXxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: middle of nowhere
still got it!!!
300$
__________________
PM6 NEED CASH NOW http://www.pbnation.com/showthread.php?t=2720774
XxXmatrixXxX is offline  
Old 06-24-2008, 02:37 PM #8
turbo(a-5)
timmah
 
turbo(a-5)'s Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: B,ham Alabama
karni in sig
__________________

PSN: blacklist16
turbo(a-5) is offline  
Old 06-29-2008, 02:32 PM #9
770link770
Who are you again?
 
770link770's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Eight-Five-Oh
770link770 helped look for balloons
770link770 is playing at Living Legends III
770link770 is playing at Living Legends V
770link770 supports Team VICIOUS
770link770 posts videos on PbNation
Ive got a virtued 05 angel speed with 90* frame, freak barrel, NDZ clamping feedneck, and a bunch of other ups. lemme know, this angel rips but im looking for something a lil smaller now that ive moved up to play front.
__________________
2000 B.C. - "Here, eat this root."
1000 B.C. - "That root is heathen, say this prayer."
1850 A.D. - "That prayer is superstition, drink this potion."
1940 A.D. - "That potion is snake oil, swallow this pill."
1985 A.D. - "That pill is ineffective, take this antibiotic."
2000 A.D. - "That antibiotic is artificial. Here, eat this root." ҀᴖᴥᴖɁ
F L O R I D A S T A T E
770link770 is offline  
Old 07-03-2008, 06:29 PM #10
DJEstes
DJ
 
DJEstes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Ohio
sig. pm me
DJEstes is offline  
 


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump