Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

ReplyRegional Ups
 
Thread Tools
Old 02-04-2008, 02:41 PM #43
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
actually i was rated "agg as ****"..thank you very much. haha and edited first page.
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 02:44 PM #44
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
look at the one i have now. do u want the one i have now? or that one? cuz i like changed everyones pics earlier today...i was bored
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 02:50 PM #45
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
the one i just posted pwease
puЯple™ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 02:51 PM #46
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
otay drewberries...so wats up with your toe? can u prax this weekend?
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 02:56 PM #47
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
oh and brad...wanna try to steal doug's TreeTrunk for me? kthx. haha
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 03:27 PM #48
sup air balla'
puЯple™
 
sup air balla''s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: puЯple™
Quote:
Originally Posted by puertorican21 View Post
otay drewberries...so wats up with your toe? can u prax this weekend?
The ***** is broken. Can't run but ima try to play back center
__________________
iNut
iPhone
iPaint

"Wounds Heal, Scars Fade, Glory Is Forever"
sup air balla' is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 04:03 PM #49
pacasowithagun
SMASH! Now clean it up!!
 
pacasowithagun's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: 410/Kiladelphia
pacasowithagun owns a Planet Eclipse Ego
pacasowithagun is an NCPA National Champion
Quote:
Originally Posted by sup air balla' View Post
The ***** is broken. Can't run but ima try to play back center
you might actually gain some weight!!!
__________________
2009-2010 NCPA Class A National Champions
I offer 3D printing services! PM me!
Greg Hoge
pacasowithagun is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 04:43 PM #50
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
! i weigh 145 now compared to my 133 when we sent out the portfolio. muscle is growinggg i aret eatith healthy nowith

lol and why is brad on the roster page? lol jw.
puЯple™ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 04:59 PM #51
.OBEY.
 
 
.OBEY.'s Avatar
 
Join Date: Mar 2007
i dunno
__________________
LIFT II
ProPaintball | Proto | OXCC | SPINE | DXS | Understood
.OBEY. is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:05 PM #52
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
haha i dunno, i felt like adding him. and then ill take him off after phx. hahaha
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:42 PM #53
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
argh. im sad. its monday,boobie load of homework,broken big toe. no snowboarding for rest of season. and no paintball. but i'm still playing paintball
puЯple™ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:43 PM #54
.OBEY.
 
 
.OBEY.'s Avatar
 
Join Date: Mar 2007
cry me a river
__________________
LIFT II
ProPaintball | Proto | OXCC | SPINE | DXS | Understood
.OBEY. is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:53 PM #55
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
Quote:
Originally Posted by .OBEY. View Post
cry me a river
.
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 07:11 PM #56
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
Quote:
Originally Posted by .OBEY. View Post
cry me a river
puЯple™ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:01 PM #57
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
btw rambo is a badass movie.
puЯple™ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:20 PM #58
.OBEY.
 
 
.OBEY.'s Avatar
 
Join Date: Mar 2007
do you guys need my id#?

17789
__________________
LIFT II
ProPaintball | Proto | OXCC | SPINE | DXS | Understood
.OBEY. is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:20 PM #59
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
good to know. im borrreeddd. im watching the Terminator Chronicles or w/e...and looking at the pics from sunday. i kinda wanna see that vid from sunday too.
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:21 PM #60
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
Quote:
Originally Posted by .OBEY. View Post
do you guys need my id#?

17789
yah, austin needs to put those suckers in.
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:31 PM #61
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
what vid? who took vid?
puЯple™ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:33 PM #62
puertorican21
RIP Factor
 
puertorican21's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: DC
puertorican21 plays in the PSP
puertorican21 plays in the APPA D4 division
haha, mostly greg

it was a vid of our practice on sunday
puertorican21 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 08:46 PM #63
puЯple™
ÐCFactor
 
puЯple™'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .Maryland.
coolio. where is everyberdy?
puЯple™ is offline   Reply With Quote
ReplyRegional Ups


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump