Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 10-27-2007, 10:55 PM #232
WGPBaller91 (Banned)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Rochester [MCC], NY
what tank?

thats why you keep your tank on your gun
and your gun in your hands.
WGPBaller91 is offline  
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 10-27-2007, 10:57 PM #233
lustaficko
Yeah, I went there
 
lustaficko's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: MD
Shadow, you should buy my tank . 90 shipped.
lustaficko is offline  
Old 10-27-2007, 10:58 PM #234
shadowlord06
The Hobbit
 
shadowlord06's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Western PA
shadowlord06 supports Team VICIOUS
shadowlord06 is reppin' sidebar 4 life
shadowlord06 has achieved Level 3 in PbNation Pursuit
shadowlord06 is one of the top 1000 posters on PbNation
shadowlord06 supports Empire
I do keep it on my gun but It was when i was taking my gun apart to pack up. Lusta i might have to.
__________________
Ronin Brotherhood
shadowlord06 is offline  
Old 10-27-2007, 10:59 PM #235
Dooku
AKA ... Count Scoobith
 
Dooku's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: MI
 has been a member for 10 years
OH hey lusta... I'll let my frine know... he's looking for one in that ranger and size....
__________________
Great Lakes Rangers, *Rangers Lead The Way!*
http://www.greatlakesrangers.com
Dooku's OLD Feedback:
http://www.pbnation.com/showthread.p...8#post29959238
Dooku is offline  
Old 10-27-2007, 11:00 PM #236
usafpilot90 (Banned)
 
Join Date: Mar 2007
Damn thats a steal...
usafpilot90 is offline  
Old 10-27-2007, 11:03 PM #237
WGPBaller91 (Banned)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Rochester [MCC], NY
mikey i'd buy your tank

but i need $$ its not even funny

dooku said ranger lmao

hes a GL ranger alright
WGPBaller91 is offline  
Old 10-27-2007, 11:10 PM #238
lustaficko
Yeah, I went there
 
lustaficko's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: MD
Matt, you already tried to buy my tank.
lustaficko is offline  
Old 10-27-2007, 11:11 PM #239
lustaficko
Yeah, I went there
 
lustaficko's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: MD
Also, If you buy my tank for 90... I'll put the Dark frame in there for 30$ more... If you're interested. No more BST!
lustaficko is offline  
Old 10-27-2007, 11:14 PM #240
r3t3p
 
 
Join Date: Dec 2006
shadow where did u hear about that AAPP tournament?
r3t3p is offline  
Old 10-27-2007, 11:17 PM #241
shadowlord06
The Hobbit
 
shadowlord06's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Western PA
shadowlord06 supports Team VICIOUS
shadowlord06 is reppin' sidebar 4 life
shadowlord06 has achieved Level 3 in PbNation Pursuit
shadowlord06 is one of the top 1000 posters on PbNation
shadowlord06 supports Empire
There is a thread somewhere in northeast section. Reg is 50 by the 4th 80 after that paint starts at 50 a case
__________________
Ronin Brotherhood
shadowlord06 is offline  
Old 10-27-2007, 11:18 PM #242
usafpilot90 (Banned)
 
Join Date: Mar 2007
Dang Mikey, you're getting desperate, no? I would get that tank from you but I have a pretty much BNIB Draxxus 68/4500.
usafpilot90 is offline  
Old 10-27-2007, 11:21 PM #243
lustaficko
Yeah, I went there
 
lustaficko's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: MD
Well, I just want these things gone. I don't care when but I hate having them just sitting here. I'm not even making profit anymore lol!
lustaficko is offline  
Old 10-27-2007, 11:37 PM #244
usafpilot90 (Banned)
 
Join Date: Mar 2007
I have a new home... Ego Mafia. I won't leave the Nerve OT for anything, though.
usafpilot90 is offline  
Old 10-27-2007, 11:49 PM #245
WGPBaller91 (Banned)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Rochester [MCC], NY
Quote:
Originally Posted by lustaficko View Post
Matt, you already tried to buy my tank.
haha nah i mean seriously tho.

if i had the $$ i would buy it

i need a tank now that my impy is on its way
WGPBaller91 is offline  
Old 10-27-2007, 11:50 PM #246
usafpilot90 (Banned)
 
Join Date: Mar 2007


ODD has unlocked the power of aurora! HOLY ****!
usafpilot90 is offline  
Old 10-27-2007, 11:56 PM #247
lustaficko
Yeah, I went there
 
lustaficko's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: MD
Ew. leggo my eggos trey
lustaficko is offline  
Old 10-27-2007, 11:57 PM #248
RHChan84
You Suck At Life! QUIT!!!
 
RHChan84's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Medford, Ma
RHChan84 owns a Planet Eclipse Ego
Wow. OddPB FTW.

Must be pretty expensive though.
__________________
Nerve/X7/SL74
PSN-RHChan84
Old Feedback
RHChan84 is offline  
Old 10-27-2007, 11:59 PM #249
RHChan84
You Suck At Life! QUIT!!!
 
RHChan84's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Medford, Ma
RHChan84 owns a Planet Eclipse Ego
Poor guy, paid $5000 for an Aurora Ego....
__________________
Nerve/X7/SL74
PSN-RHChan84
Old Feedback
RHChan84 is offline  
Old 10-27-2007, 11:59 PM #250
usafpilot90 (Banned)
 
Join Date: Mar 2007
Quote:
Originally Posted by lustaficko View Post
Ew. leggo my eggos trey
Ew? EW?! Eff yo couch.

Quote:
Originally Posted by RHChan84 View Post
Wow. OddPB FTW.

Must be pretty expensive though.
Agreed. They said that it would cost more than most people's guns twice over, and that it would be limited quantities ran.
usafpilot90 is offline  
Old 10-28-2007, 12:03 AM #251
WorldStrike
PBN's Dick
 
WorldStrike's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Pittsburgh
WorldStrike supports Bob Gurnsey
WorldStrike posts videos on PbNation
WorldStrike has achieved Level 1 in PbNation Pursuit
WorldStrike has achieved Level 2 in PbNation Pursuit
Quote:
Originally Posted by usafpilot90 View Post


ODD has unlocked the power of aurora! HOLY ****!
Dammit. I wanted it to stay as that super-rare process. Like, only a few guns in the world would have it. Now every ****ing rich kid carrying his Daddy's wallet is gonna have an aurora gun.

No offense to ODD, it's a great achievement. Just one that takes away novelty.
__________________
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
WorldStrike is offline  
Old 10-28-2007, 12:06 AM #252
RHChan84
You Suck At Life! QUIT!!!
 
RHChan84's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Medford, Ma
RHChan84 owns a Planet Eclipse Ego
Quote:
Originally Posted by WorldStrike View Post
Dammit. I wanted it to stay as that super-rare process. Like, only a few guns in the world would have it. Now every ****ing rich kid carrying his Daddy's wallet is gonna have an aurora gun.

No offense to ODD, it's a great achievement. Just one that takes away novelty.
Agreed. Aurora was suppose to be a limited edition gun and should of been very very rare but now, companies are figuring it out and it's make those guns as rare as PL guns, which there are TONS of.
__________________
Nerve/X7/SL74
PSN-RHChan84
Old Feedback
RHChan84 is offline  
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump