Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-2007, 04:33 PM #43
99GenX
Well?
 
99GenX's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Continental 48
 has been a member for 10 years
Quote:
Originally Posted by Xtrememanruler View Post
Yeah, but when everything is sold, you hit the button...
That.

Someone already asked the exact same question...
__________________
Vintage Trust
99GenX is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2007, 04:44 PM #44
JH_
+27/-0
 
Join Date: Nov 2006
Quote:
Originally Posted by MaTTiE View Post
What if you are selling more than one items in that thread? And you sell one item, but not the others. Might as well edit.
Quote:
Originally Posted by Xtrememanruler View Post
Yeah, but when everything is sold, you hit the button...

Quote:
Originally Posted by RHChan84 View Post
But what about the threads that have multiple stuff in it. Like "Shocker Part Out" thread, stuff will be sold but some stuff will still be left.
.
__________________
New | Old
JH_ is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2007, 09:01 PM #45
Arcticz
Good Deal Hunter
 
Arcticz's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: 316dubK
Quote:
Originally Posted by JH_ View Post






.
maybe he didnt read the posts. give him some slack, just a honest question and 99genx answered it fine lol. no offense if you take offense to this btw...
__________________
Saving for car... Bmw or Iroc-z
Arcticz is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2007, 02:23 PM #46
Danimoth17
NWBrowncoat
 
Danimoth17's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Vancouver, WA
Great Idea I have been thinking about something like this for a while now.
__________________
"A lot of women like men who are like their fathers. So, by that logic ask her mom out. If she says yes theres a good chance her daughter will too!"
Danimoth17 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2007, 08:35 AM #47
neegee4life
 
 
neegee4life's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: long beach, CA
sounds pretty zight!
__________________
Feedback
neegee4life is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2007, 03:42 PM #48
butthead 2
 
 
butthead 2's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: New Jersey
I like it.
butthead 2 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2007, 02:13 AM #49
2005 hustler
I piss excellence
 
2005 hustler's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Orlando, FL *407*
2005 hustler is a Supporting Member
good idea
__________________
♠♠Trust♠♠


I'm going to make him an offer he can't refuse.
It's not about the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog.
2005 hustler is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2007, 01:14 PM #50
Jmannumber7 (Banned)
Rockin' the DM6
 
Jmannumber7's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Chi-Town
Thumbs up

i think its a great idea and would love to see it come into play, mods, lets see some opinions!
Jmannumber7 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2007, 10:22 PM #51
lp7159
i dont even paintball
 
lp7159's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Germany in 5 years
If they can make the bump system then they can make this happen, its a great idea imo
lp7159 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2007, 11:43 PM #52
H2FORLIFE (Banned)
NWCD 's #1 fan
 
Join Date: Dec 2006
Location: Portland, Oregon
H2FORLIFE is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2007, 05:27 PM #53
Pbc-Baller
Yes im a 2k7er
 
Pbc-Baller's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Georgia
Nice idea mate.
Pbc-Baller is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2007, 06:06 PM #54
imgonnadie
 
 
Join Date: Jul 2007
Location: Mississauga, On, Canada
Great idea.

Even if there's multiple things, the sold button could still be used to shut down the thread after everything in the thread is gone. It's still very useful.
imgonnadie is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2007, 07:50 PM #55
Araith
I rule your moms panties
 
Araith's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: EVERYWHERE
great idea lets see some mods in here showing they actually care about us people
__________________
RIP Joseph Riley
Araith is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2007, 08:40 PM #56
Tom&Jerry#1
President Of Marq Clan
 
Tom&Jerry#1's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: ARIZONA
Mods?

i think there playing hid and go seek. Give them a few
__________________
Marq Clan Monster Google Apple Metallica Craigslist PBAZ
Tom&Jerry#1 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2007, 10:07 PM #57
drunknduelin
 
 
drunknduelin's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Tallahassee
wow, apparently im an idiot.. i honestly thought i was the first to suggest this, 2 months after the first thread lol.

guess i shoulda searched, eh?

but yeah, everyone jump on to the good idea train
__________________
ASM COUNCIL
drunknduelin is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2007, 10:10 PM #58
99GenX
Well?
 
99GenX's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Continental 48
 has been a member for 10 years
Quote:
Originally Posted by drunknduelin View Post
wow, apparently im an idiot.. i honestly thought i was the first to suggest this, 2 months after the first thread lol.
Hey, great minds think alike.

__________________
Vintage Trust
99GenX is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2007, 11:19 PM #59
mugenXP
Registered Member
 
mugenXP's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Los Angeles, CA
From how I see it, the only way to make it useful would be to have the thread delete itself after the "sold" button is clicked. That wouldn't do much except make situations worse for any two parties having a difficult transaction later on. Unless PBN finds a secure way to pull this off, there would be alot of scammers trying to pull tricks.
mugenXP is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2007, 12:56 PM #60
Octagon (Banned)
 
 
Join Date: Apr 2007
If you are really worried about clicking the "SOLD" button too quickly, saying that someone backs out las minute, just don't click it until after you do feedback. And if there happens to be more than one item in the thread, then update your thread by removing the sold item, or saying that the item was sold.
Octagon is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2007, 12:54 AM #61
Ryan562
LoNg BeAcH...5 6 2
 
Ryan562's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Long Beach,California
yah thatd be real kewl.

if its possible.

havin the "SOLD" button

and havin a script connected to where like 24 hrs later

that thread deletes itself or somethin.

that'd be way sick.

or somethin in the nature.

jus cuz then the only threads ever up r current ones.


is that possible? lol

i dont know jack crap bout forum editing



this site rox tho =]

thnx guys!!!!
Ryan562 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2007, 09:04 AM #62
CorkscrewGayson (Banned)
ICED OUT BART
 
CorkscrewGayson's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: -727-
good idea
CorkscrewGayson is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2007, 03:42 PM #63
Јon
 
 
Јon's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Quote:
Originally Posted by Ryan562 View Post
yah thatd be real kewl.

if its possible.

havin the "SOLD" button

and havin a script connected to where like 24 hrs later

that thread deletes itself or somethin.

that'd be way sick.

or somethin in the nature.

jus cuz then the only threads ever up r current ones.


is that possible? lol

i dont know jack crap bout forum editing



this site rox tho =]

thnx guys!!!!

You don't have to press the enter button every 6 words you know.
Јon is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump