Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 05-07-2007, 02:55 PM #85
tchs_drummer06
1+1+1=2
 
tchs_drummer06's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Georgia
Quote:
Originally Posted by Cash Money Allstar View Post
damn, how many classes are you guys taking...
ive never spent more than like $300 a semester and i always take btw 12 and 15 hours...
I had 2 $100 books last semester, and another that was $75. Then I still had 2 classes to buy books for
__________________
BradTater
Georgia Southern Eagles - Join The Journey - Sun Belt 2014
"It's better to have died a young boy than to fumble this football" - John Heisman
tchs_drummer06 is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 05-07-2007, 03:34 PM #86
K-Saw
Hate Train
 
K-Saw's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Bonesaw, GA
I got 42 bucks back for 2 books this semester which is a helluva lot better than $19 for 4 like last semester...
__________________
Run for the hills, the South's gonna take you!!!
K-Saw is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 03:50 PM #87
clown_13_2001
whereimfromwetotebigguns
 
clown_13_2001's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: St. Pete
 has been a member for 10 years
I got 54 back for one book. Too bad that was the only one they were taking back.
clown_13_2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 06:48 PM #88
tater15
 
 
Join Date: Jan 2007
is this a god damn book chatroom for books or what? i don't care about reading how much you got back for ****ing books!
__________________
WF Allstars 07
www.wildfirepaintball.com
tater15 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 08:08 PM #89
clown_13_2001
whereimfromwetotebigguns
 
clown_13_2001's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: St. Pete
 has been a member for 10 years
tater, you fail.
clown_13_2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 08:10 PM #90
naughtydawg63
@TL
 
naughtydawg63's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: *770*
lol tater, this thread is boring

new topic?
__________________
naughtydawg63 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 09:06 PM #91
Phillpb4421 (Banned)
 
 
Phillpb4421's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
is anyone playing this week or weekend?ill be doing drills this weeke if anyone wants to come?and i don't think i have practice this week so if u guys are scrimmaging just tell me and ill be there..
Phillpb4421 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 09:16 PM #92
naughtydawg63
@TL
 
naughtydawg63's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: *770*
i would be at classic sunday, BUT its mothersday sooo nope
__________________
naughtydawg63 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 11:22 PM #93
freeflow05
Skinny Kracka
 
freeflow05's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: ATL
freeflow05 is a Supporting Member
 has been a member for 10 years
freeflow05 supports Cereal Killerz 2
jamey said something about practice on wed, but youd have to talk to him about that
__________________
Wildfire Paintball
Kappa Sigma
freeflow05 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2007, 06:01 PM #94
Vakk0140
 
 
Join Date: Jan 2007
i think we are gunna try to b playing/drills wed i think lil phil... not sure tho, but ill b there to run drills with u just lemme no when
__________________
www.wildfirepaintball.com
Vakk0140 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2007, 09:06 PM #95
Phillpb4421 (Banned)
 
 
Phillpb4421's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
wed at 6..but ill be there earlier if anyone wants to challenge me in a 1 on 1 tourny..
Phillpb4421 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2007, 10:22 PM #96
Cash Money Allstar
East Side Resider
 
Cash Money Allstar's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Norcross, GA
 has been a member for 10 years
Cash Money Allstar plays in the APPA D4 division
ill be there about 620ish
__________________
Wildfire 2014

Allen Booth/WF Marines - RIP
Columbus State University - Alumni

October 2011 "Angel of the Month" - 2006 Angel GAT
Cash Money Allstar is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2007, 12:03 PM #97
tako-down
tripple O.G. O.G.
 
tako-down's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: zone 6
 has been a member for 10 years
damn, i need some food. bring food
__________________
OLD SKOOL FEEDBACK

R.I.P. Allen Booth- WF Marine LEGEND
tako-down is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2007, 12:45 PM #98
Phillpb4421 (Banned)
 
 
Phillpb4421's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
right after school ill be up there..in like 10 min..ill get food if u make a order from draxxus..what u want?fried chicken
Phillpb4421 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2007, 11:01 AM #99
tater15
 
 
Join Date: Jan 2007
mmmmmmmmmm.......................fried chicken!
__________________
WF Allstars 07
www.wildfirepaintball.com
tater15 is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2007, 02:08 PM #100
Vakk0140
 
 
Join Date: Jan 2007
practicing again Wen night for GPPS/MSPA this weekend for my guys and the MSPA guys. Prolly starting around 6ish again. If u can make it guys plz do.
__________________
www.wildfirepaintball.com
Vakk0140 is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2007, 06:19 PM #101
Phillpb4421 (Banned)
 
 
Phillpb4421's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
allen and i will be there..
Phillpb4421 is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2007, 09:43 PM #102
Cash Money Allstar
East Side Resider
 
Cash Money Allstar's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Norcross, GA
 has been a member for 10 years
Cash Money Allstar plays in the APPA D4 division
are u going to mspa?
__________________
Wildfire 2014

Allen Booth/WF Marines - RIP
Columbus State University - Alumni

October 2011 "Angel of the Month" - 2006 Angel GAT
Cash Money Allstar is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2007, 09:52 PM #103
GottaLoveEgo's
BOSS
 
GottaLoveEgo's's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: 734
GottaLoveEgo's helped look for balloons
Anyone want to come play saturday at Classic?
there should be a lot of people that are going..
a couple people from animosity maybe
couple from twisted
maybe a couple Havik players
Me devon evan lang taylor
Jay Maybe peter
Maybe this kid named matt

im gonna call Adam Nash and see if he' and some of his friends are interested

me devon evan and taylor are getting their early and staying all day

if anyone is interested let me know

Good luck at gpps btw
__________________
I want to buy...
Full setup to get back in the game!
GottaLoveEgo's is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2007, 10:16 PM #104
Phillpb4421 (Banned)
 
 
Phillpb4421's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
i want, but ill have to see...dont plan on it tho so get 5 and if i go that'll be 6..
Phillpb4421 is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2007, 10:56 PM #105
naughtydawg63
@TL
 
naughtydawg63's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: *770*
we dont want you
__________________
naughtydawg63 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump