Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 11-15-2013, 10:53 AM #1051
programind
7 1 8
 
programind's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: 718
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
Well it's not really dye mask related but I had to share this with y'all (and I did just pick up my 3rd dyecam/black i3 pro)...



Carbon fiber and titanium overload yummy
Wow, your outta control.

Wanna adopt me and leave me that stuff in your will? Lol
__________________
Dye Invision Owners Club
programind is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 11-15-2013, 11:32 AM #1052
Owoc15
 
 
Owoc15's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Illinois
Owoc15 is playing at Living Legends VII
Owoc15 owns a Planet Eclipse Lv1
Owoc15 is attending Decay of Nations VII
Owoc15 supports DLX Technology
Owoc15 supports Empire
Those csl tips alone are $1000 haha
Owoc15 is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 11:36 AM #1053
Bigryan55
 
 
Bigryan55's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Bergenfield, NJ
Annual Supporting Member
Bigryan55 is BST Legit
Bigryan55 owns a Planet Eclipse Geo
Bigryan55 supports Empire
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
Well it's not really dye mask related but I had to share this with y'all (and I did just pick up my 3rd dyecam/black i3 pro)...



Carbon fiber and titanium overload yummy
Jealous on so many levels..lol.. what I really wanna know is how did u find 3 dyecam i3's??lol.. I mean I saw one on here for 100 but none that r reasonable..if you dont mind sharing your magic I would greatly appreciate it..lol
Bigryan55 is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 01:43 PM #1054
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Quote:
Originally Posted by Bigryan55 View Post
Jealous on so many levels..lol.. what I really wanna know is how did u find 3 dyecam i3's??lol.. I mean I saw one on here for 100 but none that r reasonable..if you dont mind sharing your magic I would greatly appreciate it..lol
The only thing I can attribute most of my awesome gear to is....sneaky ninja magic.

Btw the most recent set I found was black bottoms, black ears, dye cam frames with matching strap and clips, and a bnib smoke lens....for 38$ shipped. Yikes.
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 01:44 PM #1055
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Quote:
Originally Posted by programind View Post
Wow, your outta control. Wanna adopt me and leave me that stuff in your will? Lol
Haha you know how I roll. Outta ****in control 24/7!!!!!
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 01:49 PM #1056
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
And my paintball corner at the house is referred to as "the Jungle Cats Paintball Supply Shop". Other than gun setups I have enough gear to support a full 10 man field....both teams lolol.
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 02:06 PM #1057
programind
7 1 8
 
programind's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: 718
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
The only thing I can attribute most of my awesome gear to is....sneaky ninja magic.

Btw the most recent set I found was black bottoms, black ears, dye cam frames with matching strap and clips, and a bnib smoke lens....for 38$ shipped. Yikes.

$38?!!!!! Wth?! Wow. Spread some of that ninja magic this way
__________________
Dye Invision Owners Club
programind is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 03:35 PM #1058
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Quote:
Originally Posted by programind View Post
$38?!!!!! Wth?! Wow. Spread some of that ninja magic this way
I kno. I couldn't even believe it when I saw it. The bnib lens is 30$ by itself...
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-15-2013, 10:13 PM #1059
Bigryan55
 
 
Bigryan55's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Bergenfield, NJ
Annual Supporting Member
Bigryan55 is BST Legit
Bigryan55 owns a Planet Eclipse Geo
Bigryan55 supports Empire
Quote:
Originally Posted by programind View Post
$38?!!!!! Wth?! Wow. Spread some of that ninja magic this way
Really?? $38!?!?!?! And I second this notion..lol.. seriously tho if you find another at a decent price and u dont mind please let me know.. ive been searching for one and never seem to get my hands on one..lol
Bigryan55 is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2013, 06:15 AM #1060
CIROC
 
 
CIROC's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Edinburg TX
CIROC is playing at Living Legends VII
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
The only thing I can attribute most of my awesome gear to is....sneaky ninja magic.

Btw the most recent set I found was black bottoms, black ears, dye cam frames with matching strap and clips, and a bnib smoke lens....for 38$ shipped. Yikes.
Off eBay ? You mean these?




I saw em for a few days on there :p good buy tho but I felt the dyecam was really scratched up
__________________
AZTEC WARRIORS
PAINTBALL TEAM

Last edited by CIROC : 11-16-2013 at 06:21 AM. Reason: Pics
CIROC is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2013, 09:09 AM #1061
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Quote:
Originally Posted by CIROC View Post
Off eBay ? You mean these? I saw em for a few days on there :p good buy tho but I felt the dyecam was really scratched up
Yessir. I'm sending the frames back to dye to replace them or I'm stripping off the rest and making them tan frames....
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-16-2013, 09:26 AM #1062
CIROC
 
 
CIROC's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Edinburg TX
CIROC is playing at Living Legends VII
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
Yessir. I'm sending the frames back to dye to replace them or I'm stripping off the rest and making them tan frames....
Didn't know dye would replace them..... I found dyecam frames for 60 new I might pick em up > I've been buying i3 bottoms and other stuff :/

I might start picking up the messed up dyecam frames then
__________________
AZTEC WARRIORS
PAINTBALL TEAM
CIROC is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2013, 11:01 AM #1063
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Quote:
Originally Posted by CIROC View Post
Didn't know dye would replace them..... I found dyecam frames for 60 new I might pick em up > I've been buying i3 bottoms and other stuff :/ I might start picking up the messed up dyecam frames then
Yea I'm not sure yet but myself and my roommate both think that they will. Either way I'm happy with the purchase bc I think tan frames would be dope as well. But Dye is usually pretty good abt that type of stuff. I'm still on my barrel binge but every once in a while I see somethin i3 related that's too good to pass up
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-17-2013, 10:16 PM #1064
CIROC
 
 
CIROC's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Edinburg TX
CIROC is playing at Living Legends VII
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
Yea I'm not sure yet but myself and my roommate both think that they will. Either way I'm happy with the purchase bc I think tan frames would be dope as well. But Dye is usually pretty good abt that type of stuff. I'm still on my barrel binge but every once in a while I see somethin i3 related that's too good to pass up
Like the midnights and red to smoke fade
__________________
AZTEC WARRIORS
PAINTBALL TEAM
CIROC is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2013, 10:30 PM #1065
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Quote:
Originally Posted by CIROC View Post
Like the midnights and red to smoke fade
Haha I finally busted open one of my red fade lenses for cup last month. Definitely worth it Dyecam frames, red fade lens, dyecam strap, olive racing strap, gold pro bottoms, gold visor and camo ears. Yea. It's pretty sexy

Here's a pic from cup week at the Jungle Cat House! Our Blackkid decided he needed to use my i3s that I brought for his IG pic lol


Last edited by thenewm08 : 11-17-2013 at 10:37 PM.
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-17-2013, 10:38 PM #1066
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
And yes I know it's kinda lame to double strap all of my masks with jt straps...but they r cool straps so I think it's ok...maybe
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-17-2013, 11:01 PM #1067
CIROC
 
 
CIROC's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Edinburg TX
CIROC is playing at Living Legends VII
Right now I have:

2 midnights BNIB
2 oceans BNIB
1 red to smoke

I did open up some midnights and dammmmm it's so niceeeeee


Also waiting for Monday to get some stuff lol thanx to someone on here
__________________
AZTEC WARRIORS
PAINTBALL TEAM

Last edited by CIROC : 11-17-2013 at 11:08 PM. Reason: Adding
CIROC is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2013, 01:05 AM #1068
gangstarr
#15
 
gangstarr's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
gangstarr plays in the PSP
I want either a red fade, red dytanium, or ocean so bad

Using a smoke blue fade lens atm
__________________
ALL GEAR WILL BE CLEANED BEFORE SHIPPING

EKK Headgear

Proof that I should not have been left a negative feedback---
http://www.pbnation.com/showthread.php?t=4151969
gangstarr is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2013, 10:07 AM #1069
Bigryan55
 
 
Bigryan55's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Bergenfield, NJ
Annual Supporting Member
Bigryan55 is BST Legit
Bigryan55 owns a Planet Eclipse Geo
Bigryan55 supports Empire
Quote:
Originally Posted by CIROC View Post
Right now I have:

2 midnights BNIB
2 oceans BNIB
1 red to smoke

I did open up some midnights and dammmmm it's so niceeeeee


Also waiting for Monday to get some stuff lol thanx to someone on here
Use those lenses!!lol.. im using all the lenses ive picked up..my blue dyetanium is amazing.. I need a red fade but I do have 1 lens I wont use..programind knows the one
Bigryan55 is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2013, 10:59 AM #1070
thenewm08
Nitro D3X RAWR :)
 
thenewm08's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Snellville, GA
thenewm08 plays in the PSP
thenewm08 owns a Planet Eclipse Geo
thenewm08 owns a Planet Eclipse Lv1
thenewm08 plays in the APPA D3 division
thenewm08 supports Empire
Just in case you hadn't seen...

Dyecam frames (no matching strap/clips) with some wear on eBay $38.95 free shipping....
thenewm08 is online now   Reply With Quote
Old 11-18-2013, 12:16 PM #1071
Bigryan55
 
 
Bigryan55's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Bergenfield, NJ
Annual Supporting Member
Bigryan55 is BST Legit
Bigryan55 owns a Planet Eclipse Geo
Bigryan55 supports Empire
Quote:
Originally Posted by thenewm08 View Post
Just in case you hadn't seen...

Dyecam frames (no matching strap/clips) with some wear on eBay $38.95 free shipping....
Thank u sir.. just snatched them up.. ill try and find the strap separately..
Bigryan55 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump