Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 06-22-2010, 09:30 PM #1
Loganinderrieden23
Porsche>everything
 
Loganinderrieden23's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: 937
Loganinderrieden23 is one of the top 1000 posters on PbNation
Loganinderrieden23 is Legendary
Jtx???

i bought a JTX and ive never hered of that type of sheridan
lol...
i bought it from at kid at school for 10$ lmao....
good deal haha
then i go on selling it for 30$
Did i have a rare sharidan????? or wasit total garbage?
__________________
PCA
Loganinderrieden23 is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 06-23-2010, 01:04 AM #2
peachesaretasty
Designated Designator
 
peachesaretasty's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
peachesaretasty is playing at Living Legends III
peachesaretasty is for the Gunfight
Kinda rare, not really. More, uncommonish.
You can find em alot for around 40ish.
Quote:
Inline valve design similar to Tippmanns. Uses Spyder barrels. When it was first released it was called the JTX but was later changed to XTS. The Nemesis is the 'upgraded' version.
__________________
peachesaretasty. indeed.
guns:cockers, pump, prolites, mags, angels, more.
"Originally posted by Crimson Death: Playing Pump gets you laid."
Gogged. Streetlife. Mafioso. SkullCandy. LIE. Jones Soda. DVS. Ironlak.
Buy My Friends Sniper! Legit Swag!
peachesaretasty is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2010, 12:14 AM #3
Loganinderrieden23
Porsche>everything
 
Loganinderrieden23's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: 937
Loganinderrieden23 is one of the top 1000 posters on PbNation
Loganinderrieden23 is Legendary
Quote:
Originally Posted by peachesaretasty View Post
Kinda rare, not really. More, uncommonish.
You can find em alot for around 40ish.

yup that was it....
__________________
PCA
Loganinderrieden23 is offline   Reply With Quote
Old 08-25-2011, 06:43 PM #4
123435fdsfg
 
 
Join Date: Aug 2011
wow idk what they are either
123435fdsfg is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump