Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-2008, 01:42 PM #85
xSuperxSatanx666
EVERYONE WILL SUFFER
 
xSuperxSatanx666's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: 850/717/410
Look out for the new upcoming Wetboys: Way of the Warrior 09.
We're not totally finished, going to be similar as the past 3 years.
But a whole new style, and some new guys from the Phaze one flow team.
__________________
Ghetto aint hard, Ghetto is hell

AIM: xgdcxedgex
PV: xrileyxsatanx666
Xfire-XCANCER
xSuperxSatanx666 is offline   Reply With Quote
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 12-11-2008, 02:01 PM #86
AK407
 
 
AK407's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Orlando
it been raining all day but the sun out now so ill probably be skating later.
AK407 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2008, 04:22 PM #87
spaxis (Banned)
i eat aggwiches.
 
Join Date: Jun 2006
its been raining all day long
spaxis is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2008, 05:26 PM #88
spaxis (Banned)
i eat aggwiches.
 
Join Date: Jun 2006
anyone have any experience with baker boards?

i know they used to be the ****, but im buying a whole skateboard with royals for $50 bucks(craigslist is a god) and was just wondering how they perform.



looks like its in pretty good condition.

and do you guys like loose trucks are tight ones? i prefer tighter cause i cant find any stability on loose trucks.
spaxis is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2008, 05:48 PM #89
ya boy
F-R-E-S-H.
 
ya boy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: DONT PATRONIZE ME N-WORD
i looove loose trucks.


learned how to do bonelesses today haha, so fun.
ya boy is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2008, 05:54 PM #90
chodeyg
sprezzatura
 
chodeyg's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: via lactea
Quote:
Originally Posted by protoplayer18 View Post
Rain blows chodenuggets.
somebody say my name?


and it was too rainy here to skate at all either
__________________
Resurrect dead on planet Jupiter
chodeyg is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2008, 09:03 PM #91
empire94
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: Middlesex MA
empire94 plays in the PSP
empire94 owns a Planet Eclipse Geo
empire94 owns a Planet Eclipse Ego
empire94 plays in the APPA D4 division
Quote:
Originally Posted by spaxis View Post
anyone have any experience with baker boards?

i know they used to be the ****, but im buying a whole skateboard with royals for $50 bucks(craigslist is a god) and was just wondering how they perform.



looks like its in pretty good condition.

and do you guys like loose trucks are tight ones? i prefer tighter cause i cant find any stability on loose trucks.
Andrew Reynolds is one of my favorite skaters (founder of baker) and his company is legit.
__________________
HEADHUNTERS2012-2013

empire94 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2008, 09:53 PM #92
spaxis (Banned)
i eat aggwiches.
 
Join Date: Jun 2006
sweet
spaxis is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 08:44 AM #93
ya boy
F-R-E-S-H.
 
ya boy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: DONT PATRONIZE ME N-WORD
no school today, hopefully it drys out soon.
ya boy is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 02:34 PM #94
Milky Spore
i be illin'.
 
Milky Spore's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
moses you had no school? ****ers, we got *** ****ed with a **** load of rain.

so, yeah. it's too wet and cold for me to skate.

come on summer. pleeeeeeeeeeeeeeeeeease!
__________________
"Originally posted by UglyDuckGizmo: at first i was like nah this soundtrack is awesome, then that white trash bull**** about having sex in your car came on.
Milky Spore is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 02:47 PM #95
ya boy
F-R-E-S-H.
 
ya boy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: DONT PATRONIZE ME N-WORD
Quote:
Originally Posted by Milky Spore View Post
moses you had no school? ****ers, we got *** ****ed with a **** load of rain.

so, yeah. it's too wet and cold for me to skate.

come on summer. pleeeeeeeeeeeeeeeeeease!
haha, everything dried out by 1ish here.
ya boy is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 05:02 PM #96
empire94
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: Middlesex MA
empire94 plays in the PSP
empire94 owns a Planet Eclipse Geo
empire94 owns a Planet Eclipse Ego
empire94 plays in the APPA D4 division
**** life i got suspended for 7 days.... well i guess ill have loads of time to skate.
__________________
HEADHUNTERS2012-2013

empire94 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 05:33 PM #97
ya boy
F-R-E-S-H.
 
ya boy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: DONT PATRONIZE ME N-WORD
what for? i got a weeks suspension last month, fun stuff.
ya boy is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 05:59 PM #98
empire94
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: Middlesex MA
empire94 plays in the PSP
empire94 owns a Planet Eclipse Geo
empire94 owns a Planet Eclipse Ego
empire94 plays in the APPA D4 division
basicly flipping out at staff. i said i was gunna stab one of my teachers. them *****es made me goto the hospital lol. w/e my parents dont ground me so its all good ecept for having to goto couciling. : tdown: (sp btw?)
__________________
HEADHUNTERS2012-2013

empire94 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 08:51 PM #99
spaxis (Banned)
i eat aggwiches.
 
Join Date: Jun 2006
lol that sucks, i never got in trouble. i always talked my way out of it.

and the ****er sold the baker board before i could buy it and now im in need of a new deck. any suggestions?

my flip is garbage, heavy and ****ty. lol

and does anyone know if there is a skateboard review site like paintball has pbreview?
spaxis is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 08:55 PM #100
AK407
 
 
AK407's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Orlando
thanks to some nice people at the park i got down my heelflip, i feel like i turned into a man
AK407 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 10:02 PM #101
empire94
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: Middlesex MA
empire94 plays in the PSP
empire94 owns a Planet Eclipse Geo
empire94 owns a Planet Eclipse Ego
empire94 plays in the APPA D4 division
Quote:
Originally Posted by spaxis View Post
lol that sucks, i never got in trouble. i always talked my way out of it.

and the ****er sold the baker board before i could buy it and now im in need of a new deck. any suggestions?

my flip is garbage, heavy and ****ty. lol

and does anyone know if there is a skateboard review site like paintball has pbreview?
get a zero, its all you'll every want to skate after that.
__________________
HEADHUNTERS2012-2013

empire94 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2008, 10:21 PM #102
Milky Spore
i be illin'.
 
Milky Spore's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Quote:
Originally Posted by empire94 View Post
basicly flipping out at staff. i said i was gunna stab one of my teachers. them *****es made me goto the hospital lol. w/e my parents dont ground me so its all good ecept for having to goto couciling. : tdown: (sp btw?)
punkass. should've gone through with it and tried to set a new high score.

so NE weather is ****ed and i hate it. yay basement skating.
__________________
"Originally posted by UglyDuckGizmo: at first i was like nah this soundtrack is awesome, then that white trash bull**** about having sex in your car came on.
Milky Spore is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2008, 12:43 AM #103
IamST (Banned)
 
 
Join Date: Aug 2008
Location: Victoria, BC
I find myself doing a lot of basement skating lately.
IamST is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2008, 07:24 AM #104
Milky Spore
i be illin'.
 
Milky Spore's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
my basement is small and has holes in the floor.
__________________
"Originally posted by UglyDuckGizmo: at first i was like nah this soundtrack is awesome, then that white trash bull**** about having sex in your car came on.
Milky Spore is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2008, 08:21 AM #105
ya boy
F-R-E-S-H.
 
ya boy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: DONT PATRONIZE ME N-WORD
Quote:
Originally Posted by Milky Spore View Post
punkass. should've gone through with it and tried to set a new high score.

so NE weather is ****ed and i hate it. yay basement skating.
26 degrees and sunny out.. go put a few coats on, ***.
ya boy is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump