What happened to the EXP website??? - PbNation
Find fields & stores near you!
Find fields and stores
Zipcode
PbNation News
PbNation News
Community Focus
Community Focus

 
Archived Thread - Cannot Edit  
Old 09-25-2006, 03:52 PM #1
20piecetrix3rd
 
 
20piecetrix3rd's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
What happened to the EXP website???

What happened to the EXP website...Its kinda wierd to dissapear a few days before the tournement?!?!?
__________________
LOVE is the most important thing in the world, but PAINTBALL is pretty good too.
20piecetrix3rd is offline  
Old Sponsored Links Remove Advertisement
Advertisement
Old 09-25-2006, 04:07 PM #2
dang
betty
 
dang's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Greensboro, NC
 has been a member for 10 years
dang plays in the PSP
dang plays in the APPA D4 division
last year all over again
__________________
Dan Smith
fool for amber
CFOA
Paintball Central
GUNS FOR SALE
dang is offline  
Old 09-26-2006, 07:45 AM #3
RichmondRiotSuport
Marker tech
 
RichmondRiotSuport's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Richmond Va
yup... odd.. hmmmm don't think its going to happen....?
__________________
For Sale

FeedBack
RichmondRiotSuport is offline  
Old 09-26-2006, 10:17 AM #4
20piecetrix3rd
 
 
20piecetrix3rd's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Such negativity guys...why would you say somthing like that? I've talked to a few of the big guys involved and it really looks they have there stuff together for this season and the next. So I hope it dosn't turn out bad

Kish
__________________
LOVE is the most important thing in the world, but PAINTBALL is pretty good too.
20piecetrix3rd is offline  
Old 09-26-2006, 11:24 AM #5
gvegasbiz
 
 
gvegasbiz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: New York, New York
 has been a member for 10 years
gvegasbiz plays in the APPA D5 division
it would still help if the site wasn't down though. omens count
__________________
clay rains
gvegasbiz is offline  
Old 09-26-2006, 12:00 PM #6
20piecetrix3rd
 
 
20piecetrix3rd's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Clays gay...
__________________
LOVE is the most important thing in the world, but PAINTBALL is pretty good too.
20piecetrix3rd is offline  
Old 09-26-2006, 02:31 PM #7
ADIDAS
IFOTFD
 
Join Date: Mar 2002
 has been a member for 10 years
Quote:
Originally Posted by 20piecetrix3rd
Clays gay...
very very true
__________________
Mantis Factory Team
supported by:
Mantis Gear and Apparel, FirstCall Paintball, Planet Eclipse, Anarchy Paintballs,
Gen-X Global, JT USA, Viewloader, Detroit Welfare
ADIDAS is offline  
Old 09-26-2006, 06:07 PM #8
gergenenenze (Banned)
get at me wolf
 
gergenenenze's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
gergenenenze helped look for balloons
its back up for all of you whos wonderin
gergenenenze is offline  
Old 09-26-2006, 06:55 PM #9
shaneknott
 
 
shaneknott's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: las car
 has been a member for 10 years
clay ain't gay he is a real mans man he is a hunter
a buffalo hunter
shaneknott is offline  
Old 09-26-2006, 07:53 PM #10
flamingbatman
 
 
flamingbatman's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wilmington NC
 has been a member for 10 years
oh that is sooooo not funny. besides, i'm on to the antelope now.
and i'm under mikey's sig
__________________
**Cutthroat Productions**

Trauma Fan Club Member #646
T-Hump Fan Club #14

AUTHORITY
flamingbatman is offline  
Old 09-27-2006, 08:13 AM #11
20piecetrix3rd
 
 
20piecetrix3rd's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Clay picking up chicks...its kind of easy for him


and then the mating session...
__________________
LOVE is the most important thing in the world, but PAINTBALL is pretty good too.
20piecetrix3rd is offline  
 




Posting Rules
Forum Jump